Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace firmy TEPfaktor
Zavadilová, Zuzana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingová komunikace firmy TEPfaktor Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace firmy TEPfaktor a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. K vytvoření návrhu bylo nutné provést marketingový výzkum, abychom mohli zjistit stávající marketingové nástroje, které firma používá a vnímání jednotlivých nástrojů zákazníky. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativní v podobě rozhovoru a kvantitativní v podobě dotazníku. Rozhovor byl použit na zjištění podrobných informací o firmě a používaných marketingových nástrojů. Díky dotazníku byly shromážděny data od zákazníků firmy. Výsledky: Data z rozhovoru s pracovníky marketingového oddělení firmy a data z dotazníkového šetření, byla zpracována v praktické části. Na základě zpracování údajů byl vytvořen návrh na novou marketingovou komunikaci firmy TEPfaktor, převážně pro získání nových zákazníků. Klíčová slova: Marketingová komunikace, nové trendy v marketingu, marketingový výzkum, dotazník.
Motivace prvovoličů ve městě Říčany pro parlamentní volby 2010
Babíček, Lukáš ; Charvát, Jan (vedoucí práce) ; Jüptner, Petr (oponent)
Autor se v této práci zabývá studiem volebního chování prvovoličů ve městě Říčany ve volbách do PSP ČR v roce 2010. Výzkum se zaobírá jednotlivými aspekty, které mohou ovlivňovat samotné chování prvovoličů, než jdou k volbám. Mladí lidé často řeší svoji volbu s příslušníky některých sociálních skupin (rodiče, přátelé, sourozenci) a politické strany se snaží na mladé lidi zaměřit, působit na ně a motivovat je, aby dali hlas právě oné straně. Cílem práce je zjistit, která sociální skupina ovlivňuje prvovoliče ve městě Říčany nejvíce, jakou roli v této otázce hraje rodina a zda jsou prvovoliči samostatnou jednotkou, která je hodná zkoumání. V této práci je stručně nastíněna historie města, výsledky parlamentních voleb pro rok 2006 a 2010 ve státě a v Říčanech, a jsou zde popsány předvolební kampaně stran, které se v roce 2006 a 2010 dostaly do parlamentu. U těchto kampaní je samostatnou kapitolou zaměření na mladé lidi. Součástí kapitol s výsledky jsou motivace účastníků voleb. Páteří práce je dotazník rozšířený mezi respondenty z města Říčany v cílové skupině. Na základě výsledků těchto anonymních dotazníků jsou pak potvrzeny či vyvráceny výše uvedené hypotézy.
Marketingová komunikace firmy TEPfaktor
Zavadilová, Zuzana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingová komunikace firmy TEPfaktor Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace firmy TEPfaktor a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. K vytvoření návrhu bylo nutné provést marketingový výzkum, abychom mohli zjistit stávající marketingové nástroje, které firma používá a vnímání jednotlivých nástrojů zákazníky. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativní v podobě rozhovoru a kvantitativní v podobě dotazníku. Rozhovor byl použit na zjištění podrobných informací o firmě a používaných marketingových nástrojů. Díky dotazníku byly shromážděny data od zákazníků firmy. Výsledky: Data z rozhovoru s pracovníky marketingového oddělení firmy a data z dotazníkového šetření, byla zpracována v praktické části. Na základě zpracování údajů byl vytvořen návrh na novou marketingovou komunikaci firmy TEPfaktor, převážně pro získání nových zákazníků. Klíčová slova: Marketingová komunikace, nové trendy v marketingu, marketingový výzkum, dotazník.
Motivace prvovoličů ve městě Říčany pro parlamentní volby 2010
Babíček, Lukáš ; Charvát, Jan (vedoucí práce) ; Jüptner, Petr (oponent)
Autor se v této práci zabývá studiem volebního chování prvovoličů ve městě Říčany ve volbách do PSP ČR v roce 2010. Výzkum se zaobírá jednotlivými aspekty, které mohou ovlivňovat samotné chování prvovoličů, než jdou k volbám. Mladí lidé často řeší svoji volbu s příslušníky některých sociálních skupin (rodiče, přátelé, sourozenci) a politické strany se snaží na mladé lidi zaměřit, působit na ně a motivovat je, aby dali hlas právě oné straně. Cílem práce je zjistit, která sociální skupina ovlivňuje prvovoliče ve městě Říčany nejvíce, jakou roli v této otázce hraje rodina a zda jsou prvovoliči samostatnou jednotkou, která je hodná zkoumání. V této práci je stručně nastíněna historie města, výsledky parlamentních voleb pro rok 2006 a 2010 ve státě a v Říčanech, a jsou zde popsány předvolební kampaně stran, které se v roce 2006 a 2010 dostaly do parlamentu. U těchto kampaní je samostatnou kapitolou zaměření na mladé lidi. Součástí kapitol s výsledky jsou motivace účastníků voleb. Páteří práce je dotazník rozšířený mezi respondenty z města Říčany v cílové skupině. Na základě výsledků těchto anonymních dotazníků jsou pak potvrzeny či vyvráceny výše uvedené hypotézy.
Mystery shopping
Valcha, Radim ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Opolcer, Lukáš (oponent)
Tématem diplomové práce je využití metody marketingového výzkumu Mystery shopping, konkrétně na problému testování kvality služeb, poskytovaných klientům v bance. Hlavní motivací autora, v závislosti na požadavcích vedení společnosti, bylo získání uceleného pohledu na pracovní činnosti klientských poradců, nalezení problémových bodů a návrhu na zlepšení do budoucnosti. V teoretické části se autor zamýšlí na propojeností strategického managementu a marketingu. Poté shrne základní procesy, členění a metody marketingového výzkumu, s důrazem na metodu mystery shopping. V analytické části diplomové práce autor využije různorodé marketingové analýzy k podání uceleného pohledu na danou společnost, který jen nezbytně nutný pro porovnání s výsledky marketingového výzkumu. Mezi využité metody patří především SWOT analýza, Porterův 5F model, PEST analýza a BCG analýza. Poté autor nastíní základní marketingovou strategii společnosti, v závislosti na získaných výsledcích. V projektové části autor nejprve stanoví základní požadavky na marketingový výzkum, včetně sestavení dotazníku a harmonogramu návštěv jednotlivých poboček. Pomocí slovního popisu i bodového ohodnocení získá ucelený pohled na jednání poradců s klienty. V závěru pak vytkne nejdůležitější problémové body a navrhne varianty na zlepšení. V závěru se autor zamyslí na přínosem metody Mystery shopping pro činnost podniků v dnešní době.
Zjišťování zájmu zákazníků o provozovny poskytující služby v oblasti sázek
Mužík, Jiří ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce pojednává o preferencích zákazníků v oblasti sportovních sázek patřící do kategorie hazardních her. Na základě dotazníkového šetření ukazuje a vysvětluje dopady jednotlivých strategií, které poskytovatelé této zábavy zavádějí do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.